Tuesday, October 20, 2009

-InSaN BeRnAMa ReDzUaN-


Assalamualaikum.....
Salam Perkenalan.....

Hari ini bermulanya blog yang aku sendiri cipta....

Kenapa baru sekarang aku mula menulis blog???

mungkinkah kerana terikut dengan trend semasa....atau....ingin berkongsi cerita suka dan duka kepada pembaca blog ini....atau....saje ingin meluangkan masa lapang aku yang tak berapa lapang....... Aku harap dengan kehadiran blog aku ini akan menjadi laluan kepada aku untuk berkongsikan segala yang aku ingin kongsikan bersama pembaca blog ini nanti....
Harap mereka yang membaca terhibur...
-Salam Perkenalan Semoga Ukhuwah Berpanjangan-

2 comments:

aizamia3 said...

salam perkenalan..

insyaAllah pasti akan ada yang baca setiap nukilan dalam blog ni.. ;)

KhAiReDzAiMy said...

@aizamia3 harap2 gitulah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...