Thursday, September 23, 2010

Tenggelam timbul...



Kejap ada... Kejap hilang...

Dah macam biskut chipsmore.. Dulu beria-ia buat blog... Kononnya ada cerita yang nak dikongsikan.. tapi haram... macam dah tak ada cerita yang nak dikongsikan..

tpi kali nie, aku nak idupkan balikla blog aq ni... walaupun tak ada cerita, aq akan adakan cerita, maybe.... boleh dikongsikan dengan semua blogger yang lain....

ini dulula perkongsian aq buat msa nie... kalau diizinkan tuhan, aq akan teruskan blog ni... Wassalam...

4 comments:

Azrul Adnan said...

welcome back redzuan..

KhAiReDzAiMy said...

thanxs azrul...

ni mcm mati idup kembali coz...
bca blog ko mcm seronok je..2 yg aq nak idupkan kmbali...
tpi x seceria dan ayat2 power mcm blog ko....

Azrul Adnan said...
This comment has been removed by the author.
Azrul Adnan said...

wc.. apa plak ceria n ayat power2 plak..
blog aku akan ceria jika aku ceria..jika aku bersedih..maka blog aku juga akan bersedih..
ko pun blh hdpkan blog ko..! dgn identiti ko sendiri k..good luck..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...