Wednesday, May 4, 2011

Giveaway Contest dari Blog Ini Nani Punya...

Assalamualikum... & Salam Luar Biasa....

Tengah dok tgok entri2 yang menarik... aku terbaca plak Giveaway yg dijalankan oleh Norhanani Zafirah...
Menarik la plak... Lagi2 pasal Herbalife... aku add blog dia nie coz aku minat baca entri2 dia pasal produk2 Herbalife... 

Dah melalut la plak... Jom tgok apa yg dia nak....




Jadi follower di blog ini http://norhanani-zafirah.blogspot.com... [SUDAH]

Letakkan link http://norhanani-zafirah.blogspot.com di blog list anda... [SUDAH]

Sila copy banner di atas dan buat entri ringkas mengenai giveaway ini.... [SUDAH]

Tinggalkan link entri anda di ruangan comment entri ini berserta alamat email untuk memudahkan kami menghubungi anda.... [SUDAH]

Seterusnya, jawab 2 soalan mudah.... [SUDAH]

    *Apakah sarapan pagi anda?

Kalau dulu sarapan pagi aku biasanya Nasi Lemak (badan pun naik lemak)... Roti Canai... Mee Goreng... dan macam2 lagila yang buat aku cepat ngantuk... pastu tido... dah macam ular sawa da... Tapi bila ayah aku ajak aku jumpa dengan Coach aku kat Kelab Kem Galing... aku diperkenalkan dengan Step 1,2,3... Mula2 takut jugak nak minum... giler ko.. 3 cawan air.. dah tu mcm2 warna ada... dlm otak aku fikir.. ni mcm nak bunuh aku je.. yelah orang yang x biasa minum air masak katakan... hu... hu... Tapi Alhamdulillah la... akhirnya dapat jgak aku ambik selama 7 hari berturut2.. dan sekarang kalo x ada 1,2,3 setiap pagi.. bagi aku x lengkap la rasa hidup nie.... Thanks abah & Coach....

 *Adakah anda pernah mendengar tentang produk Herbalife sebelum ni? Apa komen anda?

Yap... Sudah tentunya... Aku mula mengetahui pasal produk nie lpas 2 minggu ahli keluarga aku ambik 1,2,3 nie di Kelab Kem Galing... Kenapa kami sekeluarga meneruskan produk yang sudah berada di dunia nie selama 31 thn nie kerana :

1- Selama nie aku dah cuba bermacam2 produk yang aku guna untuk turun berat badan aku... tapi semua kecewa... umpama menghabiskan beras je... tapi dgan Herbalife nie.. aku berjaya menurunkan berat badan.. walaupun belum sampai tahap ideal... cukupla kurang dari 100kg... Alhamdulillah... itu yang aku harapkan... 

2- Ummi aku... sebelum nie beliau ada mcm2 penyakit... yang paling ketara adala Kencing Manis dan Darah Tinggi... ummi biasanya dalam masa sebulan dia akan pergi Medical Check up 2 kali di Hospital Besar dgn Klinik Beserah... Alhamdulillah selepas mengambil Nutrisi di Kelab selama 2 minggu... Kencing manis dan Darah tingginya kembali normal... macam x percaya je... Bila jumpa doktor... Doktor suruh beliau datang 3bulan sekali selepas itu.... Biasanya kalo nak jumpa doktor... beliau akan berpuasa.. tapi sekarang dah x payah.... Syukur Alhamdulillah....

3- Abah aku... sebelum nie dia ada gout... dan pinggang beliau selalu sakit... Kadangkala nak bangun pun susah... Kalo dulu nak sembahyang subuh.. biasanya beliau akan ke masjid.. dalam pukul 5.15pg beliau akan bangun semata2 nak bagi pinggang beliau elok utk bangun coz... beliau kena slow2 bangun... dan kadangkala mandi pun duduk pkai kerusi orang basuh kain... coz x boleh nak mandi berdiri... Alahmdulillah la... selapas ambik nutrisi nie... beliau dah kembali ok.. walaupun x sesempurna orang yang normal... bagi aku.. kira dah ada perubahan la...

kerana Herbalife kami berubah... coz produk yang telah mengembali kesuraman kami dahulu dulu kepada keceriaan sekarang nie.... Alhamdulillah... aku bersyukur sangat... dan kerana perubahan nie lah... aku juga turut berkongsi dengan mereka yang yang berubah seperti mana keluarga kami berubah.... 

Jom ramai-ramai

KITA BANTU RAKYAT MALAYSIA JADI SIHAT DENGAN NUTRISI YANG HEBAT... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...