Wednesday, May 4, 2011

Kembara ke Bangkok...

Asslamualaikum... & Salam Luar Biasa....



Baru lagi aku bercuti pulang ke JB... Malam nie plak... aku kan bergerak ke Pulau Pinang.... dan terus ke Bangkok... (Bising la bos aku.. asyik cuti je.... Ha... Ha.. )... Kali nie kembara aku betul2 hebat coz... naik keretapi... ni la First time aku ke Negara Thai... dan First time naik keretapi... 

Keterujaan aku smpai termimpi2... Akhirnya malam nie aku kan berlepas.. doakan agar aku dalam keadaan sihat.... dan balik dalam keadaan selamat... Amin... 

Nie adalah salah satu event Herbalife yang besar dan bergabung dengan negara2 asia... Tahun lepas pergi Singapura je.. Tahun nie ke Thailand... Terujanya... dapat jumpa ramai kawan2... berlainan bangsa.. agama... diserata Asia...

Oklah aku nak sambung kje... Balik dari Bangkok... aku akan bercerita Kembara aku ke sana... dan apa yang aku bawa balik dari sana... (rasa nak bli souvenir... utk dijadikan giveaway la... ok ke...) 

Adios....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...