Tuesday, May 17, 2011

GuruKu....

Assalamualikum... & Salam Ceria...

Sibuk skit lepas balik dari Bangkok... Lagipun Pc kat umah plak buat hal... jadi jarangla nak update... Ni time keje je dapat update entri.... 

Entri nie aku tujukan khas buat semua mereka yang bergelar Cikgu... Guru... Ustaz... Ustazah... Pensyarah... 
"Selamat menyambut Hari Guru" 


Terutama sekali buat Cikgu Tadika Abim Bukit Sekilau... (Nama cikgu dah x ingat).... 
Guru Sek Keb Bukit Sekilau antaranya Cikgu Fatimah... Cikgu Noraini Wagiran (yg paling aku bengang... masa dulula...) Cikgu Wahab...
Ustaz & Ustazah Sek Men (A) Attas, Pekan... Ustaz Rosmizam... Miss Liza... Ustazah Faridah... 
dan jgak buat Pensyarah Kolej Islam Johor... Pn Raihan... En Wan Azli... Cik Marene...

Jasa cikgu2 semua memang tak terbalas... Sehingga aku berjaya mencapai segala yang aku hajati...Hanya kenangan bersama kalian semua menjadi ingatan aku...

Sajak nie aku dedikasikan kepada kalian semua...

Engkau mengajar kami berjaya
 kami boleh merancang masa depan kita
Engkau sentiasa mengilhamkan kami
menunjukkan kami cara tepat

Engkau memberi tidak henti-henti
tanpa menerima sesuatu sebagai balasan

kami tidak tahu bagaimana untuk berterima kasih
atas penjagaan dan dedikasi Engkau
yang mana begitu tidak ternilai
dan kami akan sentiasa mengingati Engkau
selama-lamanya 

Guru...

kami menghormatiMu
terima kasih untuk segalanya


WassaLam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...