Monday, August 8, 2011

Jelajah Bazar Ramadhan [Bazar Stadium]

Assalamualikum... & Salam Ramadhan...

Macamna pose korang ari nie... Cukup tak... Aq Alhamdulillah buat msa nie penuh... Dah seminggu berpose baru ari nie aq pergi Bazar Ramadhan... Aq pergi ke Bazar ramadhan kat Stadium Darul makmur.. Ramai betul orang.. Lagi-lagi hujung minggu mcm nie...

Aq saje je nak pergi... bajet pun untuk bazar ari nie Rm10.. Apa agak-agaknya aq dapat beli ari nie... Rambang mata aq tengok banyak sangat yang nak aq beli.. hu.. hu...

Dalam ramai-ramai peniaga.. ada jgak member-member yang aq knal kat bazar yang berniaga... harap-harap murahla rezeki diorang dalam bulan ramadhan nie...

Aq tertarik plak abg nie yang berniaga kuih Akok panas... Sedap pun sedap... Dah tu beratur mak ai panjangnya.... Aq tunggu sampai setengah jam semata-mata nak makan kuih akok nie... Tahun lepas dahla aq kempunan tak dapat makan... Akhirnya tahun nie dapatla aq merasanya... Murah pun murah...
Korang kalo nak pergi je kat gerai abg nie.. kat Bazar Ramadhan Stadium...


Itu je aq nak cerita... Pas nie aq cari plak gerai-gerai yang menarik kat Bazar Ramadhan kat tempat laen...
Dah macam Jalan Jalan Cari makan la plak...

MENU BERBUKA: RM10
NASI BERIANI AYAM MADU + ROTI JALA + AKOK PANAS + AIR SOYA CINCAU

-Wassalam-

4 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

kuih akok..first time dgr..hehe..

KhAiReDzAiMy said...

Yeke.. Best kuihnya... ada macam2 perisa...

Ezad Skytech said...

bila masuk bazaar ni..macam2 nak dibelinya...haha~

KhAiReDzAiMy said...

Tau x apa....

entri pasni aq ada jelajah bazar tmpat laen... Ha.. Ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...